Leveringsvoorwaarden

Meat Food is onderdeel van Deli Food Creations, geregistreerd bij kamer van koophandel onder nummer 81730985 met btw nummer NL003598018B03.

WAT ZIJN DE BEZORGDAGEN, TIJDEN EN KOSTEN?

Onze producten zijn te bestellen van woensdag t/m vrijdag voor 21.00 uur en ze worden de volgende dag geleverd na 17.00 uur, op zaterdag is levering tussen 11.00 en 14.00 uur. Leveringen uitgezonderd op feestdagen en eventueel anders aangegeven. Wij bezorgen vanaf €60 en bezorging is dan gratis binnen bezorggebied. Betaling bij levering via betaalverzoek . Contant alleen in overleg en uitsluitend gepast, bezorger heeft geen wisselgeld bij zich.

Wij bezorgen persoonlijk en in een straal van +/-15 km rondom Deurne (NL). Via onze webshop vul je de gewenste aflever postcode in en daar wordt bepaalt of je binnen ons bezorggebied valt.

Woon je buiten ons bezorggebied maar je wil toch graag onze producten bestellen, neem dan contact op via ons contactformulier of via ons email adres info@meatfood.nl . Dan kijken we samen wat er mogelijk is om onze producten toch bij jou te krijgen.

ONTVANGST VAN UW BESTELLING:

We sturen iets voor het aanbieden van je bestelling een appje waarin we de geschatte levertijd aangeven samen met het te betalen bedrag. Dit sturen we altijd naar het nummer wat op het bestelformulier is ingevuld!! Zodat je weet dat we eraan komen en hoe laat.

We raden je aan ten tijde van de levering aanwezig te zijn op het door jou gekozen afleveradres om bestelling in ontvangst te nemen en te betalen. Mocht je onverhoopt toch niet thuis zijn, raden we je aan een aflever instructie door te geven aan ons. Bijvoorbeeld bij welke buren het pakket geleverd mag worden en zorg er dan ook voor dat zij de betaling kunnen doen. Zorg dat de buren op de hoogte zijn dat er bederfelijk etenswaar gekocht is en dat deze in de koelkast of in de vriezer bewaard moeten worden. Bij niet thuis en er is geen alternatief afleveradres afgesproken nemen wij jouw bestelling weer mee. In overleg kijken we dan waar en wanneer de bestelling dan alsnog kan worden opgehaald. Bij het afleveren van de bestelling controleer je samen met de bezorger of alles naar wens is en of de bestelling klopt. Product wordt gekoeld en/of bevroren geleverd. Afhankelijk van het product dat je besteld. Dit om de kwaliteit te waarborgen van de door jou aangekochte producten. Voldoet het product niet aan uw verwachting maak dat kenbaar aan bezorger. Dan kijken we samen hoe we dit naar tevredenheid van beiden kunnen oplossen.

RETOUR EN TERUGGAVEBELEID

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument. Dit geldt niet voor bederfelijke waar, zoals vlees en vis. Retourneren is in dat geval niet mogelijk. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retourneren.

BETALINGSMETHODEN

Je betaald je bestelling bij aflevering door betaalverzoek of via pin. Contant betalen gaat altijd in overleg en moet gepast gebeuren. Onze bezorger heeft geen wisselgeld.

BETALINGSBELEID

Betaling wordt verricht via een betaalverzoek of pin en loopt via Rabobank IBAN: NL65RABO0367090341. Contant betalen altijd alleen in overleg en gepast.

Eventuele kortingen ten tijde van de aankoop zullen worden verrekent tijdens de betaling bij aflevering.

Je betaalgegevens zijn privé en zullen niet worden gedeeld met een andere partij.

Eventuele verzendkosten zullen altijd extra worden toegevoegd bovenop de totaalprijs van het bestelde product. Voor vragen zijn we altijd bereikbaar via het contactformulier op onze website op via email adres: info@meatfood.nl . We proberen dan altijd zo snel mogelijk contact op te nemen.

M.b.t. onze Workshops

De betaling van de workshop wordt gedaan direct na het volgen hiervan en kan d.m.v. een betaalopdracht of contant ( alleen gepast er is geen wisselgeld aanwezig).

Afmelden voor workshop kan maximaal een week voor aanvang. Daarna zijn we genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen.  De factuur hiervoor zal dan ook via het door u opgegeven email adres digitaal verstrekt worden. 

BEZORGMETHODE

Regionale Bezorging; in straal van +/-15 km rondom Deurne (NL) volgens routeplanner. Via ons bestelformulier in de webshop vul je de postcode in waaruit bepaald wordt of je binnen ons bezorggebied valt.

Helaas kunnen wij niet overal naartoe rijden. Mocht je toch onze mooie producten willen bestellen en val je buiten ons bezorggebied, neem dan contact op via ons contact formulier of via info@meatfood.nl  dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

Bezorgen is altijd op donderdag, vrijdag na 17 uur en zaterdag tussen 11-14 uur. Uitgezonderd op feestdagen en tenzij anders aangegeven of overlegt. 

WINKELWAGEN EN PRIJZEN

Snel en persoonlijk afgeleverd in de regio in straal van +/-15 km rondom Deurne (NL)! Gratis bezorging vanaf bestelling van €60.

Alleen het beste vlees is bij ons te koop! Het kan zijn dat een product is uitverkocht. We proberen altijd een alternatief aan te bieden. Dit alternatief kan wel afwijken van de oorspronkelijk gewicht en prijs. En producten worden koelvers of bevroren aangeleverd. Deze moet u zelf dan ook meteen in koelkast of diepvries opslaan na ontvangst en controle.

Prijswijzigingen en zetfouten op onze website en webshop voorbehouden. Aan getoonde info en prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

Product gewicht en prijs kan afwijken van het bestelde product. Dit omdat geen enkel dier hetzelfde is. U betaalt wat u geleverd krijgt. 

KLANTENSERVICE

* Ik heb een probleem, wat nu?
Neem contact op via ons contactformulier of mail ons via info@meatfood.nl wij proberen dan zo snel mogelijk contact op te nemen.

* Ik heb een ander artikel ontvangen dan dat ik besteld heb / ik mis een artikel. Wat nu?
Helaas komt weleens voor dat wij een verkeerd artikel inpakken of een artikel vergeten in te pakken. Geef dit aub aan onze bezorger tijdens het controleren van de bestelling. Dan kijken we samen wat we kunnen doen om het op te lossen.

* Ik ben niet tevreden over een artikel.
Wij behandelen onze producten met de hoogst mogelijke aandacht. Desondanks kan het voorkomen dat een product je bereikt wat niet voldoet aan je verwachting. Geef dat aan tijdens het controleren van de bestelling met de bezorger. Dan kijken we samen hoe we dit naar tevredenheid van beiden kunnen oplossen.

*Er zit geen product in mijn winkelwagen?                                                                                                                                                                                                                                                        Misschien is het product wat je gekozen had niet meer op voorraad.

Heeft u andere vragen?

Neem dan contact met ons op via ons contact formulier of via  info@meatfood.nl